Kategorie Fanpage Grupa Steam Klienci o nas

WITAM strona bardzo dobra i godna zaufania nie to co te strony co sie wysyła sms i nie dają nic po zasileniu konta i kupieniu przedmiotów w ciągu 1 minuty mialem juz przedmioty

asdereder327327 2015-08-15, 18:32

LOL. Fajna stronka tylko ze pisze ze na potwierdzenie mobilene mam czekac okolo 22 sec a czekam juz jakies 3 min :P

Plebs123 2016-12-03, 08:47

Szybka i profesjonalna obsługa, klucze doszły po ok. 1 sekundzie od żądania zwrotu ;))

Slavko221 2015-08-12, 01:43

...sprawdź inne opinie